Tuesday, November 3, 2009

Tyytyväisyys.

Koulussa aika on menny ihan mukavasti pimiössä kemikaalihöyryissä ja kuvia vedostaessa. Eilen oli "Yöllinen tapahtuma" -tehtävän kritiikki. Sain ihan hyvää palautetta ja olin aikalailla tyytyväinen - ainoa kettumainen asia oli odottelu ja koulun käytävillä turhan panttina haahuilu, mutta minkäs tolle voi.


Mun yöllinen tapahtuma tais olla Stephen Kingin It -elokuvan innoittama.




Tässä taas pikkasen kuvia puolentoista viikon takaiselta Hangon kuvausreissulta, jolloin kuvattiin keskikoon kameroilla. En ollu koskaan ennen kuvannu sellasella, joten pientä sähläyksen makua ja epävarmuutta siinä aluks oli, mutta onneks pääsin aika pian jyvälle hommasta ja sain kuin sainkin ihan mukavat kuvat. Hassuinta, että parhaimmiksi taisi loppujen lopuksi osoittautua ne kuvat, joihin tuli valotusvirhe mun filminkehitysvaiheessa tekemien mokailuiden takia. Hetken jopa ajattelin, että jättäisin koko filmin kehittämättä, kun se varmasti oli jo totaalisen pilalla, mutta hyvin kävi. Sain outoja, mielenkiintoisia, tunnelmallisia ja kauniita kuvia.

Täytyy vielä mainita, että viime viikolla tänne mun kämppään kotiutu Kierrätyskeskuksesta kaunis peili sekä ihanan pitkä ja kapea pöytälevy. Molempia olin etsiskelly jo hyvän aikaa, joten oon tosi iloinen, että molemmat löyty.


Nyt täältä ei puutu oikeestaan enää mitään. Voin asustella tyytyväisenä.

No comments:

Post a Comment