Monday, April 23, 2012

Matkailumietteitä / Travel thoughts

Tässä tulee muutama vanha kuva Berliinistä ja Amsterdamista.

Berliini on jo osa mun kesäsuunnitelmaa, mutta en vielä tiedä miten pitkään aion olla siellä. Syy miksi oon menossa sinne (sen itsestäänselvyyden lisäksi, että sisko asuu siellä ja se on mahtava kaupunki) on se, että mulla on lippu Radioheadin Berliinin keikalle 7.7.2012! Jeeeh, oon ihan super onnellinen ja innoissani tosta! Berliinin lisäksi haluaisin kovasti Budapestiin ja Belgradiin, tai Krakovaan ja Kiovaan, mutta aika näyttää mitä tapahtuu!

/

Here's some old photos from Berlin and Amsterdam.

Berlin is already part of my summer plan, though I don't know yet how long I'm gonna stay there. The reason why I'm going there in the first place (besides the obvious reason that my sister lives there and it's such a nice city) is that I have a ticket to Radiohead's Berlin concert on 7.7.2012! Yeyy, I'm super happy and ecxited about it! I would also love to go to Budapest and Belgrad, or Krakow and Kiev, but but... Time will tell what happens!



Valkoinen linna Pfaueninselillä eli Riikinkukkosaarella. Berliini 2010 (filmille). / The white castle on Pfaueninsel. Berlin 2010 (film).

Heta ja Herra Haikara. Amsterdam 2011 (digille). / Heta having a moment with Mr. Stork. Amsterdam 2011 (digital).

Graffiteja Warschauer Strassen S-bahn aseman läheltä. Berliini 2010 (filmille). /  Some graffitis near Warschauer Str. S-bahn. Berlin 2010 (film).


2 comments:

  1. ensimmäinen on taas niin taattua Kiraa ja yhdistämisen taitoa. Keskellä rakennuskuvaa oleva puu näyttää kuin nielaisevan tuon rakennuksen.

    Ja mä kieltämättä otan joitain vaikutteita herra haikaran elekielestä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Heta! Ehkä sulla ja Herra Haikaralla olikin meneillään tuijotuskilpailu? (kirjoitin ensin tuijotuskohtaaminen) Siitä oon varma, että ainakaan haikara ei ole huonoin kohde josta ottaa vaikutteita elekieleen!

      Delete