Wednesday, October 17, 2012

Rahasarja / Coinage 2012/II

Oon kirjottanu viimesen viikon tai melkein kaksi mun kandityön tekstiä, enkä ole siksi ehtinyt paljoa valokuvaamaan, mutta haluan näyttää teille jotain. Tämä rahasarja julkaistiin jokin aika sitten - se sisältää tavalliset suomalaiset eurokolikot, mutta myös Helene Schjerfbeck -erikoiseuron, jonka mun äiti on suunnitellut ja veistänyt. Oon todella ylpeä mun äidistä ja iloinen, että mun ottamia kuvia oli käytetty tossa pakkauksessa noin hyvin. Lopullinen kokonaisuus näyttää ainakin mun silmiin aika tyylikkäältä ja yhtenäiseltä.

/

I've been really busy on writing my bachelor's thesis for the last week or two, so I haven't photographed much, but here's something I wanna show you. This coinage came out a while ago - it has the regular Finnish euro coins, but also the commemorative coin of Helene Schjerfbeck, which my mother has designed and sculpted. I'm very proud of my mum and glad that they used my photos so well in the package. I think the final result looks quite stylish and solid.





2 comments:

  1. Hui, toihan on ihan hurjan siistiä! Sietää ollakin ylpee äidistä! Vau!

    ReplyDelete