Saturday, June 1, 2013

Toukokuu Berliinissä / May in Berlin

Mun on vaikea uskoa, että oon ollu täällä Berliinissä jo melkein kaksi viikkoa. Kun tulin tänne niin olin ihan täynnä energiaa, mutta sitten hukkasin sen ja nyt yritän vain löytää sen uudelleen. Haluan olla innostunut ja ennen kaikkea haluan tehdä paljon uusia valokuvia. Onneksi mulla on kokonainen kuukausi vielä aikaa ennen kuin mun täytyy palata takaisin Helsinkiin. Nämä kuvat on alku ja toivon, että enemmän ja paljon parempaa on vielä tulossa!

/

It's hard to believe that I've already been here in Berlin for almost two weeks. When I came here I was full of energy, but then I lost it and now I'm just trying to find it again. I wanna be excited and most of all, I wanna do a lot of new photos. I'm glad I still have one full month before I need to go back to Helsinki. These photos are a start and I hope there's much more and better photos to come! 


Energiaa ilmassa, Arlanda, Tukholma, 2013 / Energy in the air, Arlanda, Stockholm, 2013

Lapsia, vain lapsia, 2013 / Kids, just kids, 2013

Leipää kukkalautasella, 2013 / Bread on a flower plate, 2013

Irina Neon kanssa, 2013 / Irina with Neo, 2013

Asetelma olohuoneessa, 2013 / A living room still life, 2013

Taivas, 2013 / Sky, 2013

 Kengät, 2013 / Shoes, 2013

Baari, 2013 / Bar, 2013

Irina ja kapteeni, 2013 / Irina and the captain, 2013

Kukka, 2013 / A flower, 2013

6 comments:

  1. Ihastuin erityisesti ensimmäiseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Eka on kans yks mun omista suosikeista :)

      Delete
  2. Odotan sun postauksiasi ihan hirveästi, tykkään kuvistasi tosi paljon! Nämä ovat taas ihan loistavia, tykkään erityisesti ekasta, kolmosesta ja seiskasta - pysäyttäviä! Kolmosen suht tavallinen mutta silti outo sommitelma on tosi hypnotisoiva - jään tuijottamaan ja odottamaan putoaako lautanen vai ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon Iida! :) Tulin tosi hyvälle mielelle sun kommentista! Tuntuu ihanalta kuulla, että joku oottaa mun postauksia!

      Delete